2013 m. rugpjūčio 2 d., penktadienis

American vintage mano spintoje

Būna ar nebūna, bet man kartais ima ir pasiseka.
 
O būna taip, kad aš pamatau kokį gražų daiktą ir tampu jo apsėsta. Taip yra buvę su Topshop batais, ir taip atsitiko su American Vintage odiniu švarkeliu. Seniai, seniai aš atsiverčiau prancūzišką ar britišką Glamour ir pamačiau jį - super gražų odinį švarkelį, visai nenuobodžių spalvų ir gražaus modelio. Ir tuomet aš pamačiau jo kainą... 395 eurai. Gal jau tiek to, apsieisiu aš ir be to švarkelio. Nors kai pamačiau jį Galeries Lafayette negalėjau nepraeiti jo nepalietus (čia tai jau tikrai ligos požymis).
 
American Vintage švarkelis (jau buvusios galimos spalvos - gelsva, mėlyna, žalia ir braškių)
 
 
Ir kai kada istorijos baigiasi gerai, nes praėjus tikrai kokiems keturiems mėnesiams nuo tos meilės iš pirmo žvilgsnio akimirkos, ir išpardavimams artėjant į pabaigą, ir mano algai patogiai vartantis banko sąskaitoje (visa tai buvo sėkmingai susidėsčiusio likimo ženklai), aš nusprendžiau patikrinti, kaip tas mano švarkelis... Ir jis buvo ten, ir jis buvo nukainuotas 60 procentų. Ir nors tai buvo vis tiek daugokai, bet ne beveik 400 eurų.
 
Ir jis jau mano :) Deja, jo prekyboje jau nebėra, bet gal kada nors išnirs kokiame išpardavimų puslapyje...

Dabar aš apsėsta kitos must-have prekės - lietuvės prekės ženklo Naked Bruce tamprių, bet joms įsigyti reikia Paypal, kurio aš kaip ir neturiu... Dar panešiosiu savyje šitą apsėdimą, bet argi ne gražiai atrodytų?


švarkelis - American Vintage, palaidinė -  H&M, tamprės - Naked Bruce
 
Fashionista out!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą