2013 m. gegužės 8 d., trečiadienis

Nekaltybės amžiaus pabaiga

Šiandien mūsų (mano ir vente privée) pirmas kartas. Mes susitikom ir apsipirkom. Nežinau, ar išsiskirsim... Santykių pradžia atrodo ganėtinai tobula.

O viskas prasidėjo nuo to, kad šiandiena, kaip ir visą pastarąją savaitę, vis dar bandau atrasti suknią, kurią norėjau dėvėti savo brolio vestuvėse, bet - o, siaube!!! - jinai dingo iš MANGO internetinės parduotuvės (ir visų kitų internetinių parduotovių). Šitokioje gilioje desperacijoje aš jau peržiūrėjau laaaabai daug internetinių puslapių, nes liūdna tiesa yra ta, kad parduotuvėse, kuriose yra durys ir ne visada malonios pardavėjos, ne visada yra modeliai, kurie yra internete...

Nenuklystant į lankas: štai ji mano suknelė, kurios neberasiu:

MANGO suknelė-stebuklas už 169,99 eurus
Viskas joje buvo teisinga. Ech... Na, bet dar yra šiek tiek laiko, tai aš tikiuosi, kad ji netikėtai atsiras, kokiam nors puslapyje. Oi, tos viltys ir vilionės.

Taigi, šitų paieškų metu aš ir atsidūriau vente privée puslapiuose, iš kurių sėkmingai gražius daiktus ir dovanas pigiau jau seniai perka mano kolegė ir kelia man pavydą.

Mano šios dienos finansiniai nuostoliai/džiaugsmas iš www.vente-privee.com (ten labai disturbing intro, kurį net nežinau kaip nupasakoti):

MISSONI HOME pagalvėlių užvakalai (22 eurai)
MISSONI HOME rankšluostis (12 eurų)
Aš apie Missoni interjero niekučius svajoju jau seniai. Tiesa, aš labiau linkau (kaip kokia pušelė) prie šių pufikų (teatleidžia man Smetona, Smetonienė ir visa Valstybinė lietuvių kalbos komisija):

MISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - ChaiseMISSONI HOME - Chaise

Missoni Home kolekcija www.yoox.com


bet jų kaina ir mano banko sąskaita bei sveikas protas (gerai, kad kartais dar prabyla) nesutarė šiuo klausimu. Na, bet mano balta sofa kitą mėnesį galės puoštis naujomis pagalvėlėmis. Yay!!!

Kita mano stotelė: http://www.showroomprive.com
Robe<BR>Rose et Orange
S.M.F. (www.smf-jeans.com) suknelė 16 eurų

Robe<BR>Beige et Jaune
S.M.F. (www.smf-jeans.com) suknelė 16 eurų
 
Pirmą kartą girdžiu apie šitą prekės ženklą, tai nežinau, ar kokybė gera. Ai, kai gausiu pamatysiu. Bet pamačius jas iškart pagalvojau, kad reikia. O jeigu reikia, tai reikia. Negi ginčysies su protą pametusia smegenų puse, kuri tau rėkia: pirk! pirk! pirk!

Manau, kad bus labai gerai vasarą į darbą: business casual & business chic.

Vakarėja, jau vakarėja ir einu aš į VLKK puslapį ieškoti skirtumo tarp seniai ir senai...

Labanakt,

L.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą